ALBUM: DARK HORSE PARUTION: 18 novembre 2008 LABEL: Roadrunner Records
TITRE PRINCIPAL: BURN IT TO THE GROUND MES TITRES FÉTICHES: burn it to the ground . gotta be somebody . i'd come for you . just to get high .. and many more !
LA BOMBE DE L'ALBUM: S.E.X.
TRACKLIST: SOMETHING IN YOUR MOUTH > BURN IT TO THE GROUND >
GOTTA BE SOMEBODY > I'D COME FOR YOU > NEXT GO ROUND > JUST TO GET HIGH >
NEVER GONNA BE ALONE > SHAKIN' HANDS > S.E.X. > IF TODAY WAS YOUR LAST DAY >
THIS AFTERNOON
ANECDOTE by DAVY: Selon moi, cet album est le plus abouti de tous. Aucune fausse note pour un album constitué de très bons titres. Ici, rien n'est à jeter et tout est bon à écouter. L'album - DARK HORSE - mériterait un bon trophée d'or digne de ce nom.